קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

קיש עוף

קיש עוף
קיש עוף יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 96 גרם של שומן, וסך הכל 1601 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך זנגביל טחון, מלח, עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קליפות העוגה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות בצק סוכר ותבלינים כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. מתכונים דומים: קישואים וגבינת עיזים קיש (קיש דה Courgettes au Chèvre), קיש Aux Asperges Et Saumon (אספרגוס וסלמון קיש), ו קיש העוף הטוב ביותר.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. מוטון צוער בורדו רוז ' עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.