קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מגזין

קיש תירס ועגבניות

קיש תירס ועגבניות
מתכון תירס ועגבניות קיש מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 235 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם פלפל, קרם פרש, גרעיני תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: תירס, צ'דר ועגבניות קיש, קיש קותלי חזיר, תירס ועגבניות, ו קישואים ללא שומן, קיש תירס ועגבניות עם פטה.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Cru Monplaisir בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Cru Monplaisir בורדו Superieur
Cru Monplaisir בורדו Superieur
מעוצב בסגנון מלוטש, מציע ארומטיקה בורדו קלאסי של שזיפים, תאנים, גרפיט, דומדמניות שחורות מגע של אלון. קברנה מוסיף מבנה וקשיחות לטאנינים משייים אחרים, מסיים במתינות ארוך ועלים טריים. זוג עם רוזמרין ו טימין כתף טלה מטוגנת או המבורגרים צלעות קצרים עקף בגרוייר.