קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות91
מגזין

קפיצה להתחיל שנה חדשה רזה: בריא HOPPIN ' ג'ון

קפיצה להתחיל שנה חדשה רזה: בריא HOPPIN ' ג'ון
קפיצה להתחיל שנה חדשה רזה: בריא HOPPIN ' ג'ון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 1024 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %59 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך קל, דל קלוריות, מזון מפלגה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלב דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק בראוני קרמל מלוח כקינוח. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו Healthy Slow Cooker Hoppin 'John For New Year' S Day, התחל את היום שלך עם שייק בננה בריא, ו Hoppin ' ג'ון לשנה החדשה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
2
לשלב מים ומלח בתבנית תבשיל מיקרוגל בטוח nuke על גבוה במשך 2-3 דקות. מערבבים את האורז, מכסים בחוזקה בנייר כסף ומניחים בתנור מחומם מראש 375 מעלות. כוון את הטיימר לשעה 1. זהו זה. כאשר נעשה, פשוט fluff עם מזלג.בזמן שהאורז בתנור, הכינו את האפונה השחורה..BLACK EYED PEAS WITH PEPPERS, BACON AND SUN DRIED Tomatoes After seeing Food Inc, i sweed off factory farmed pigget for goodbut i still use a little bit of organic and sustainably raised bacon now and then. זה יותר ממדיאבל אם אתה להקפיא פרוסות בנפרד, יהיה לך את זה כאשר אתה צריך את זה אבל רגיל יתר על המידה, ושום דבר לא יתבזבז. אם אתה רוצה לעשות גרסה צמחונית, פשוט להשמיט את הבייקון.2-3 פרוסות בייקון אורגני מעושן, diced1 c מעושן עגבניות מיובשות, לקוביות (מגוון מעושן ארוז יבש. אם אתה לא יכול למצוא מעושן, אתה יכול להשתמש עגבניות מיובשות רגיל, רק מפזרים קצת פפריקה מעושנת.) 1 t זית oil1 בצל גדול, diced2 t שום, פלפל jalapeno minced3-4, minced1 t מיובש thyme1 מפרץ leaf1 lb. (2.5 כוסות) מיובש שחור eyed אפונה, שטוף well6 c עוף (או 6 c מים מעורבבים עם 1 1 1/2 T טוב יותר ממרח מרק בוליון)1 t מיובש פלפל אדום 1 / 2 t פלפל שחור 1 פלפל ירוק גדול פלפל, diced1 גבעול סלרי גדול, diced1-2 t מלח (כמות תלוי במליחות של מרק אתה משתמש)רוטב טבסקו לטעום
מרכיבים שתצטרך
3
עגבניות קצוץ טרי, בצל ירוק, פטרוזיליה או כוסברה לקישוט, אופציונלי.לרסס סיר מרק גדול עם ספריי בישול ולבשל בייקון ועגבניות מיובשות יחד עד הבייקון הפך את כל השומן שלה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים כפית שמן זית אם המחבת מתייבשת מדי.לזרוק את הבצלים, jalapenos, שום, טימין, עלה דפנה, פלפלים אדומים ושחורים ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את המרק ואת השעועית ומביאים לרתיחה, ברפרוף את כל קצף אפור.להפחית את החום בינוני לבשל במשך 35 דקות עד שעועית הם אל דנטה מרק מופחת.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים מלח, פלפל וסלרי ומבשלים על בינוני נמוך עד שעועית הם רכון על 15-20 דקות יותר.לטעום ולהתאים תבלינים.GARLICKY GREENSThis הוא פחות של מתכון ויותר טכניקה שמוכיחה שאתה לא צריך 4 כפות של שמן זית (500 קלוריות) כדי לטגן אחרת בריא וקלוריות חינם ירוק.פשוט לרסס את המחבת הלא מקל שלך עם ספריי בישול, או להוסיף רק 1 כפית על שמן זית, ולזרוק קצת שום טחון, שאלוט וירקות רטובים.אם youre בישול כרוב, אשר יש עלה קשה למדי, לתת לו קצת עיסוי עם קצת שמן הראשון ולהרגיש חופשי להוסיף קצת מרק למחבת אם זה מתחיל להתייבש out.TO מגישים הופין ג ' ון
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים 1/2 כוס אורז בר, מנה נדיבה של ירקות וכוס האפונה השחורה עיניים מבושל בקערה. אם אתה אוהב, אתה יכול להוסיף עגבניות קצוץ טרי, בצל ירוק ו/או פטרוזיליה טרי או כוסברה לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים רוטב טבסקו לפי הטעם. שימוש חוזר, RE-מטרה, RE-CYCLEOnce יש לך את הרכיבים של Hoppin ג 'ון במקרר, אתה יכול לזרוק יחד אחר מהיר dishes.To הפוך מרק גאמבו שרימפס טעים וקל, לשלב את שאריות אורז, שעועית וירקות בסיר מרק ולהוסיף פחית עגבניות רוטל עם צ' ילי, במיה פרוסה קפואה, שרימפס קלופים מרק פירות ים.או להוסיף כמה רצועות עוף מבושל שעועית ולעשות טאקו רך מהיר או פשוט לקצוץ את הירקות בסדר ולהוסיף חביתת בוקר. זכור, לרדת במשקל ולשמור אותו לכל החיים, המלאי הוא המפתח!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1WES E אומנויות השפה האנגלית1-1/2 כפיות חרדל בסגנון סיני1-1/2 כפיות חרדל בסגנון סיני1WES E אומנויות השפה האנגליתblack-eyed peasblack-eyed peas1WES E אומנויות השפה האנגליתחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'1WES E אומנויות השפה האנגלית6 כפות קצפת, או לפי הטעם (לא חובה)6 כפות קצפת, או לפי הטעם (לא חובה)1WES E אומנויות השפה האנגליתקרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה1WES E אומנויות השפה האנגליתאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת1WES E אומנויות השפה האנגליתקרוסטיני רזהקרוסטיני רזה1WES E אומנויות השפה האנגלית1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין1WES E אומנויות השפה האנגליתקאריקארי1WES E אומנויות השפה האנגלית1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי1WES E אומנויות השפה האנגליתחדשות מזוןחדשות מזון1WES E אומנויות השפה האנגליתאוכל מסיבותאוכל מסיבות1WES E אומנויות השפה האנגליתחומוס רזהחומוס רזה1WES E אומנויות השפה האנגליתכשר לפסחכשר לפסח1WES E אומנויות השפה האנגליתדל קלוריותדל קלוריות1WES E אומנויות השפה האנגלית1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1WES E אומנויות השפה האנגליתבשר נמוך-mainsבשר נמוך-mains1WES E אומנויות השפה האנגליתבשר נמוךבשר נמוך1WES E אומנויות השפה האנגליתמקסיקנימקסיקני1WES E אומנויות השפה האנגליתפטריות קסםפטריות קסם1WES E אומנויות השפה האנגליתטבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק1WES E אומנויות השפה האנגליתיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק1WES E אומנויות השפה האנגליתאורז קסוםאורז קסום1WES E אומנויות השפה האנגליתסטייק סינטה בקר, חתוך בעובי 1 אינץ'סטייק סינטה בקר, חתוך בעובי 1 אינץ'1WES E אומנויות השפה האנגליתסלמון בגרילסלמון בגריל1WES E אומנויות השפה האנגלית1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1WES E אומנויות השפה האנגליתמתוק ומתובלמתוק ומתובל1WES E אומנויות השפה האנגליתעגבניותעגבניות1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח/פלפל לפי הטעםמלח/פלפל לפי הטעם1WES E אומנויות השפה האנגליתצמחוניצמחוני1WES E אומנויות השפה האנגליתקפונטהקפונטה1WES E אומנויות השפה האנגליתקלקל1WES E אומנויות השפה האנגליתמהיר וקלמהיר וקל1WES E אומנויות השפה האנגליתמבדרמבדר1WES E אומנויות השפה האנגליתירקות בגרילירקות בגריל1WES E אומנויות השפה האנגליתמלאימלאי1תנור/פעם אחתתנור/פעם אחת1WES E אומנויות השפה האנגליתquickiesquickies1WES E אומנויות השפה האנגליתמתכונים למסעדהמתכונים למסעדה1WES E אומנויות השפה האנגליתסינית רזהסינית רזה1WES E אומנויות השפה האנגליתצדדים רזיםצדדים רזים1WES E אומנויות השפה האנגליתירידה במשקלירידה במשקל1WES E אומנויות השפה האנגליתשומרי משקלשומרי משקל