קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

קציצות אמיתיות וספגטי

קציצות אמיתיות וספגטי
קציצות ספגטי אמיתיות עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 1114 קלוריות, 54 גרם חלבון, ו 69 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 40% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 134 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם מלח כשר, פטרוזיליה שטוחה, פירורי לחם מתובלים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 87%, המנה הזו מדהימה. נסו קציצות אמיתיות וספגטי, ספגטי קרבונרה אמיתי, ו קציצות עוף לספגטי וקציצות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים בקערה את הבשרים הטחונים, שניהם פירורי לחם, פטרוזיליה, פרמזן, מלח, פלפל, אגוז מוסקט, ביצה ו -3 / 4 כוס מים חמים.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב קלות מאוד עם מזלג. בעזרת הידיים יוצרים קלות את התערובת לקציצות בגודל 2 אינץ'. יהיו לך 14 עד 16 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
4
יוצקים כמויות שוות של שמן צמחי ושמן זית למחבת גדולה (12 אינץ') לעומק של 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחממים את השמן. בזהירות רבה, בקבוצות, מניחים את הקציצות בשמן ומשחימים אותן היטב מכל הצדדים על אש בינונית-נמוכה, הופכים בזהירות בעזרת מרית או מזלג. זה אמור לקחת בערך 10 דקות עבור כל אצווה. אל תצטופף בקציצות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
6
מוציאים את הקציצות לצלחת מכוסה במגבות נייר. זרוק את השמן אך אל תנקה את התבנית.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
7
לרוטב מחממים את שמן הזית באותה מחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים את הבצל ומקפיצים על אש בינונית עד לשקיפות, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
9
מוסיפים את השום ומבשלים עוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
10
מוסיפים את היין ומבשלים על אש גבוהה, מגרדים את כל החלקים החומים במחבת, עד שכמעט כל הנוזלים מתאדים, כ -3 דקות. מערבבים פנימה את העגבניות, הפטרוזיליה, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מחזירים את הקציצות לרוטב, מכסים ומבשלים על האש הנמוכה ביותר במשך 25 עד 30 דקות, עד שהקציצות מבושלות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
רוטברוטב
12
מגישים חם על ספגטי מבושל ומעבירים את הפרמזן המגורד.
מרכיבים שתצטרך
ספגטי מבושלספגטי מבושל
פרמזןפרמזן

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם לבנים טריים (4 פרוסות, קרומים הוסרו)פירורי לחם לבנים טריים (4 פרוסות, קרומים הוסרו)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות, או עגבניות שזיפים במחית, קצוץעגבניות מרוסקות, או עגבניות שזיפים במחית, קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי, מבושל על פי הוראות החבילהספגטי, מבושל על פי הוראות החבילה1גדול במיוחדביצה, הוכהביצה, הוכה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית טובשמן זית טוב6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית6ריבס, קצוץ טרי או קפואפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום טוב, כמו קיאנטייין אדום טוב, כמו קיאנטי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשים מתובליםפירורי לחם יבשים מתובלים6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחישמן צמחי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץ (1 בצל)בצל צהוב קצוץ (1 בצל)