קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

קציצות טונה אסיאתיות

קציצות טונה אסיאתיות
אם יש לך שום, ביצה, קמח תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קמח התירס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קמח תירס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. . עם כפית מתכונים דומים: קציצות טונה אסיאתיות עם קינואה אטריות שומשום, קציצות חזיר אסיאתיות, ו קציצות סלמון אסיאתיות.

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים טונה, ביצה, פירורי לחם, בצל ירוק ושום. מערבבים רוטב סויה, רוטב טריאקי, קטשופ, שמן שומשום ופלפל לתוך התערובת. טופס את התערובת לתוך כ 6 קציצות בעובי 1 אינץ'. מפזרים קלות כל פטי מכל הצדדים עם קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
פירורי לחםפירורי לחם
בצל ירוקבצל ירוק
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
קמח תירסקמח תירס
קטשופקטשופ
שוםשום
פלפלפלפל
טונהטונה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן במחבת בינונית על חום בינוני. מטגנים כל קציצה כ 5 דקות בכל צד, עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו השמורה טינגה ריו עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מרלו לשמורת טינגה ריו
מרלו לשמורת טינגה ריו
אדום אודם בצבע עם הערות של פטל ותותים על האף. תבלינים מתוקים הגיעו דרך על החיך מן האלון הצרפתי והאמריקאי ואת החיך מסיים עם טאנינים עגולים רכים. טבעוני בר קיימא מוסמך.