קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות50
ציון בריאות1
מגזין

קציצות עוף תאילנדיות

קציצות עוף תאילנדיות
קציצות עוף תאילנדי הוא מתכון אסיאתי המגיש 50. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 161 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך מיץ לימון, בצל ירוק, כוסברה טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 14%. מתכונים דומים: קציצות עוף תאילנדי עם אטריות קישואים, קציצות עוף תאילנדי רזות עם רוטב בוטנים, ו קציצות עוף בסגנון תאילנדי עם סלט אטריות אורז.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.