קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

קרוק סיר טריאקי סטייק

קרוק סיר טריאקי סטייק
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? סטייק טריאקי סיר קרוק יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 55 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 497 קלוריות. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, שום, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח היפני. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. נסו מרק תירס בסיר קרוק, סיר חרס שעועית אדומה ואורז, ו עוגת אפרסקים סיר קרוק + וידאו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ניקל & ניקל האריס כרם מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.