קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

קרם לימון

קרם לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל לימון Curd. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 313 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן מזון ידידותי, צמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו חלמונים, סוכר מגורען, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: Charlottes לימון עם קליפת לימון מסוכרים, עוגת לימון אנג'ל מזון מלא לימון קרד ופטל טרי, ו Meyer Lemon And Olive Oil Chiffon Cake with Lemon Poppyseed Curd.

הוראות

1
ממלאים סיר בינוני עם 1 עד 2 אינץ ' של מים ולהביא אותו לרתיחה מעל חום גבוה; להפחית את החום נמוך ולשמור את המים בבית רתיחה חשופה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מניחים את כל המרכיבים למעט החמאה בקערה חסינת חום גדולה להקציף לשלב. הגדר את הקערה מעל, אבל לא נוגע ללב, את המים רותחים להקציף כל הזמן עד החלמונים מתעבים ואת התערובת יוצרת סרטים כאשר הלוח הוא הרים מהקערה, על 7 עד 10 דקות. (בדוק כדי לוודא שהמים לא להרתיח על ידי הסרת מעת לעת את הקערה מן הסיר באמצעות מחזיק סיר או מגבת יבשה. אם המים רותחים, להפחית את החום כך הביצים לא מתקפלות.)
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מיםמים
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחזיק סירמחזיק סיר
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
3
הסר את הקערה מהמים הבוערים; להקציף בחמאה חתיכה אחת בכל פעם, מחכה עד שכל חתיכה נמסה לחלוטין ומאוגדת לפני הוספת אחרת. הגדר מסננת בסדר רשת מעל קערה בינונית. מסננים את הקרד, לחיצה על מוצקים וגירוד נוסף curd נצמד לחלק התחתון של המסננת לתוך הקערה; להשליך את מוצקים שנותרו מסננת. לחץ על גיליון פלסטיק לעטוף ישירות על פני השטח של curd כדי למנוע עור להיווצר. מקררים עד סט ומקורר, לפחות 3 שעות. (Curd יכול להתבצע בקירור עד 5 ימים קדימה.)
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מקציףמקציף
קערהקערה