קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

קרם מהיר וקל של מרק עגבניות

קרם מהיר וקל של מרק עגבניות
המתכון קרם מהיר וקל של מרק עגבניות יכול להתבצע בערך 25 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה הר ד ' אובר יש 135 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. אם יש לכם מרק עגבניות מרוכז, חלב, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 141 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 79%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קרם מהיר של מרק עגבניות, מרק עגבניות מהיר וקל, ו ניוקי מהיר ברוטב שמנת עגבניות קל.

הוראות

1
מבשלים קוביות עגבניות במיץ בסיר על אש נמוכה עד שהן חמות, 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות במיץעגבניות במיץ
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים סודה לשתייה ונותנים לתערובת להקציף. מערבבים מרק עגבניות, פטרוזיליה, סוכר, מרגרינה, בסיס עוף ופלפל לבן לתערובת העגבניות; מבשלים עד שהוא חם, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בסיס עוףבסיס עוף
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
מרק עגבניותמרק עגבניות
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3
יוצקים חלב לתערובת עגבניות ומערבבים; מבשלים עד שהוא חם, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' רוז, ברוטבקבוק מסנוור. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.