קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

קרקרים חטיפים

קרקרים חטיפים
המתכון חטיף קרקרים מוכן בסביבות 1 שעה ו 5 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון דרומי. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 205 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. זה עובד טוב כמו מתאבן. גשו לסופר וקנו גראס שמיר, שמן צמחי, תערובת רוטב ראנץ ' ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : קרקרים חטיפים, קרקרים חטיף מאוית קינמון, ו קרקרים תוצרת בית חטיפי גבינה.

הוראות

1
מערבבים יחד תערובת רוטב ראנץ, אבקת שום, שמיר ושמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
תערובת רוטב ראנץ יבשתערובת רוטב ראנץ יבש
אבקת שוםאבקת שום
שמן צמחישמן צמחי
שמירשמיר
2
מוסיפים קרקרים ומערבבים בעדינות עד שהקרקרים מצופים בתערובת. מערבבים כל 10 דקות במשך 1 שעה. לאחסן בצנצנת אטומה.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.