קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

רוטב ברביקיו

רוטב ברביקיו
רוטב ברביקיו יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 329 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. זה מתכון חלב חינם מגיש 3 . זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך סוכר חום, תערובת מרק בצל, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בסיר בינוני, ערבוב היטב; מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים, חשוף, 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הערה: רוטב השאריות יכול להיות בקירור לשימושים אחרים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. כרמי Nv Los Pinos Ranch Pinky Tuscandero American Zinfandel עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Nv Los Pinos Ranch Chineys Pinky Tuscandero American Zinfandel
Nv Los Pinos Ranch Chineys Pinky Tuscandero American Zinfandel
פינקי בשמחה סיורים בכבישים האחוריים על הקטנוע שלה, הרוח בשיער שלה ואת הלחיים שלה סומק עם נשיקת הציפייה. היא ההרפתקנית, יין כלה מסמיק בטעם דובדבנים מתוקים וקורטוב של גרידת תפוז. שים זרת קטנה במסיבה שלך. צ ' או בלה!