קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו אסיאתי מהיר

רוטב ברביקיו אסיאתי מהיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב ברביקיו אסיה מהיר. מנה אחת מכילה 55 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. מתאים ל-5 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם רוטב ברביקיו, רוטב צ'ילי sriracha אסיה, רוטב סויהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 10% וזה לא כל כך מדהים. נסו רוטב ברביקיו אסייתי, רוטב ברביקיו אסייתי, ו שרימפס בגריל עם רוטב ברביקיו אסיאתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.