קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו חומץ סיידר

רוטב ברביקיו חומץ סיידר
רוטב ברביקיו חומץ סיידר יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 55 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם מלח, רוטב חריף, רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. עם כפית ציון של 9% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. נסו סיידר בישול איטי משך חזיר עם רוטב ברביקיו סיידר, רוטב ברביקיו בסגנון צפון קרוליינה, ו ברוקלין צ'ילי בורגרס עם רוטב ברביקיו מעושן עם שמן וחומץ סלט כרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים בסיר בינוני; מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן, 7 דקות או עד הסוכר מתמוסס. מכסה ורוטב צינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים עם כתף חזיר מעושנת.
מרכיבים שתצטרך
כתף חזירכתף חזיר
3
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו טקסס פיט רוטב חם מטבח זר בראונינג & רוטב תיבול.
מרכיבים שתצטרך
זר מטבחזר מטבח
רוטב תיבולרוטב תיבול
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות זינפנדל קרנבור. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Carnivor Zinfandel
Carnivor Zinfandel
קרנבור בעל גוף מלא זינפנדל הוא עסיסי, נועז, גדול וטעים, שמציע רמזים של תבלין עם מגע חלק לחיך מלא. טעמי פירות כהים אינטנסיביים של אוכמניות, שזיף ו boysenberry מתאימים עם הערות של מוקה, שוקולד מרי, פלפל שחור ותבלינים אפייה. טעמים של וניל ושקדים קלויים משתהים עם גימור ארוך וחלק.