קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות11
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו מתוק וחריף

רוטב ברביקיו מתוק וחריף
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני ברביקיו, אז נסו רוטב ברביקיו מתוק וחריף. אתה מקבל רוטב שמגיש 11. צופה בדמות שלך? למתכון הידידותי הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני ופודמפ 74 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו חרדל, אגוז מוסקט טחון, קטשופ ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 11%, וזה לא כל כך יוצא דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון רוטב ברביקיו מתוק-מתוק, רוטב ברביקיו מתוק וחריף, ו מתוק ' נ ' רוטב ברביקיו חריף.

הוראות

1
בקערה, לטאטא את כל החומרים. השתמש כרוטב צולה לבשר בגריל.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוז סלטי הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזוס הוא מרענן בטמפרטורות חמות ומשלים רטבים מתוקים ומתובלים ומשפשף. זינפנדל הוא בחירת יין אדום קלאסי לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר וחזה בקר. זינפנדליק מנדוצ ' ינו זינפנדל עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
זינפנדליק מנדוצ ' ינו זינפנדל
זינפנדליק מנדוצ ' ינו זינפנדל
מנדוצ ' ינו זינפנדל קלאסי, המציג את הפירות העשירים והקוצים מאפיינים שהם סימני ההיכר של האזור. טאנינים רכיםלאזן את היין בעל גוף מלא. טעמים שופעים של אוכמניותאוכמניות משלימים הערות של סגול ותבלינים.