קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות60
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב הברביקיו של דודה ג'וליה

רוטב הברביקיו של דודה ג'וליה
רוטב הברביקיו של דודה ג'וליה עשויה להיות מה שחיפשתם. מנה אחת מכילה 18 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 60 מנות. זה מושלם עבור יום האב. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו חומץ תפוחים, פלפל, מיץ עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו רוטב הולנדז קל בבלנדר של ג'וליה צ' יילד, רוטב הולנדז קל בבלנדר של ג'וליה צ' יילד, ו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בסיר גדול. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בואו מגניב, ואז להעביר לצנצנת.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב היינץ צ'ילהרוטב היינץ צ'ילה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)מיץ לימון, סחוט טרימיץ לימון, סחוט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת חרדל מיובשתאבקת חרדל מיובשת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק, קצוץ דקבצל מתוק, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטבסקוטבסקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Castoro Cellars ן יין זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
יין זינפנדל לבן ממשיך להיות אחד היינות הפופולריים יותר במיוחד בחודשי הקיץ. הזינפנדל הלבן שלנו מיוצר בסגנון שנותן את עצמו כדי להיות en-joyed עם או בלי ארוחה. זר היין מלא בדמויות פירות, פירות יער, דובדבנים ואבטיח, אם כי לא אינטנסיבי מדי. הטעמים עדינים ומלאי פרי זינפנדל, כולם מאוזנים עם מעט מתיקות כדי להפוך את היין היבש הזה נקי, חלק ומהיר בגימור. ליהנות ממנו עכשיו מכל סיבה שהיא, לוגם, pic-nick, או עם הארוחות האהובות עליך.