קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות11
מגזין

רוטב סטייק סלופי ג'וז

רוטב סטייק סלופי ג'וז
רוטב סטייק סלופי ג'וז עשוי להיות בדיוק המתכון האמריקאי שאתה מחפש. מתאים ל-15 ומחירו 1 מנות.48 $ למנה. צופה בדמות שלך? מתכון זה ללא מוצרי חלב מכיל 384 קלוריות , 21 גרם חלבון ו -20 גרם שומן למנה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד ליום האהבה . זה עובד היטב כמנה עיקרית. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם לחמניות המבורגר, סלרי, בשר בקר טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 50% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פילי צ'יז סטייק סלופי ג'וז , פילי צ'יז סטייק סלופי ג'וז ו- Philly Cheese Steak Sloppy Joes .

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים את בשר הבקר, הבצל והסלרי על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף שום; לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
לנקז.
4
מערבבים פנימה את העגבניות, רוטב ווסטרשייר, רוטב סטייק, אבקת צ'ילי, פפריקה ופלפל. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 20 דקות או עד שמסמיך ומחומם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סטייקרוטב סטייק
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
5
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

סלופי ג'ו עובד ממש טוב עם פינו נואר, מלבק וזינפנדל. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון מרושל ג'ו ורוטב עגבניות. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פינו נואר ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-110 דולר.
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
נראה כי דובדבן אדום, תות שדה וניחוחות עלי ורדים דהויים שרים ברשימה העליונה בהצעה המפתה הזו. רמזים של שורש סלק, עשבי תיבול יבשים ותבליני עץ מציעים כמה תווי בס להשלמת הסוויטה התזמורתית הנהדרת הזו. עם אוויר, הניחוחות מתעצמים עם תווים של דובדבן מורלו. החך צפוף מאוד בכניסה עם פס חזק של מינרליות עד לסיום. הטאנינים בעלי גרגירים עדינים במיוחד ומזכירים תה ציילון. הפינו נואר של עמק הנהר הרוסי 2015 הוא קלאסי, ומדגיש את האלגנטיות והעוצמה של אזור גידול נהדר באמת. הפינו נואר עבור תערובת זו נלקח בעיקר מכרם דרייק אסטייט שלנו, ומ-Williams Selyem Estate Vineyard.