קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

רוטב קארי חריף ומתוק עם עוף, כבש או בקר

רוטב קארי חריף ומתוק עם עוף, כבש או בקר
המתכון רוטב קארי חריף ומתוק עם עוף, כבש או בשר בקר יכול לספק את הכמיהה ההודית שלך בסביבה 2 שעות ו-25 דקות. מנה אחת מכילה 693 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו רוטב יקר. אם יש לכם פלפלים, עלי כוסברה, פלפלים צ'ילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קציצות עוף מתובלות עם רוטב קארי פלפל אדום, צלעות כבש עם רוטב קארי או מתלה כבש, ו עוף ברוטב פלפל מתוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
להשרות את הבשר זרועים מלח, פלפל ופפריקה במיץ הסיד במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
בשרבשר
מלחמלח
3
מחממים את השמן בתנור הולנדי, ואז מוסיפים את כוסברה, כמון, כורכום והל ומערבבים עד ריחני מאוד, 1 דקה. לאחר מכן מוסיפים את השום, פלפל מתוק וחם, ג ' ינג ' ר, בצל וקצת מלח ופלפל. לרכך במשך 5 דקות מכוסה חלקית, ולאחר מכן להוסיף את passata, המניה, chutney, עלה דפנה, מקל קינמון ועגבניות חתוכות לקוביות. מבשלים על אש נמוכה, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מקל קינמוןמקל קינמון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כוסברה.כוסברה.
עלי דפנהעלי דפנה
הלהל
עגבנייהעגבנייה
כורכוםכורכום
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
פאסאטהפאסאטה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
כמוןכמון
מלאימלאי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
הסר את המפרץ וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
5
מוסיפים את הבשר במרינדה לרוטב ומבשלים למכרז. לנבול את התרד לתוך הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
רוטברוטב
בשרבשר
6
מגישים, או מגניב ולאחסן במקרר או מקפיא לארוחת איפור מראש.
7
מגישים את הקארי עם לחם נאן ו/או על אורז עם מנה של יוגורט לערבוב.
מרכיבים שתצטרך
נאןנאן
יוגורטיוגורט
אבקת קאריאבקת קארי
אורזאורז
8
מקשטים עם כוסברה ופרוסות בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, עוף ללא עור, רגל נטולת עצמות של כבש או בשר בקר sirloin, קוביות לחתיכות בגודל ביסללא עצמות, עוף ללא עור, רגל נטולת עצמות של כבש או בשר בקר sirloin, קוביות לחתיכות בגודל ביס425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2תרמילי הל, לפצל, או 1/8 כפית הל טחוןתרמילי הל, לפצל, או 1/8 כפית הל טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2פלפלים חריפים בצ'ילה, כגון פרזנו צ' ילי, פרוסיםפלפלים חריפים בצ'ילה, כגון פרזנו צ' ילי, פרוסים1השארכוסברהכוסברה1קטןסטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגר כמון טחון או כמון, דקליםגרגר כמון טחון או כמון, דקלים1גדולעלה דפנה טריעלה דפנה טרי4ציפורןשום, פרוס דק או קצוץשום, פרוס דק או קצוץ11 אינץ חתיכת שורש זנגביל, מגורד1 אינץ חתיכת שורש זנגביל, מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונה, כף ידכוסברה טחונה, כף יד2ליים, juicedליים, juiced1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'אטני מנגו, כגון מותג פטאק מייג' ור גרייצ'אטני מנגו, כגון מותג פטאק מייג' ור גריי4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם נאן בגריל ו / או אורז בסמטילחם נאן בגריל ו / או אורז בסמטי1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק3(חוֹרֶף)ירקות, זרעי ענבים או שמן בוטניםירקות, זרעי ענבים או שמן בוטנים4ריבס, קצוץ טרי או קפואיוגורט בסגנון יווני רגיליוגורט בסגנון יווני רגיל2פלפל אדום מתוק, זרע וקצוץפלפל אדום מתוק, זרע וקצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד חווה( צרורות), נבעו וניקו, קצוץ גסתרד חווה( צרורות), נבעו וניקו, קצוץ גס11 קילו קישואים,פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpassata או רוטב עגבניותpassata או רוטב עגבניות2(יכול להיות או להרחיק)כורכום, 2/3 כף ידכורכום, 2/3 כף יד

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Nigl Freiheit Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.