קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

רוטב רומסקו

רוטב רומסקו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב Romesco. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 220 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לך פלפל קאיין, פטרוזיליה שטוחה, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: בצל ירוק בגריל ואספרגוס עם Romesco (Calçots y Esparragos con Romesco), רוטב רומסקו – פלפל אדום ספרדי ורוטב אגוזים (או שקדים) - צמחוני, טבעוני וללא גלוטן, ו רוטב Romesco.

הוראות

1
Pulse הראשון 8 מרכיבים בתהליכי מזון until קצוץ דק מאוד. עם motorrunning, לאט להוסיף שמן; תהליך untilsmooth. מתבלים במלח pepper.DO קדימה: Romesco יכול להתבצע 1 weekahead. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
RomescoRomesco
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות טרידנטה טרידנטה Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Tridente Tridente Tempranillo
Tridente Tridente Tempranillo
15 חודשים בחבית, 8 חודשים גיל בקבוק. מיוצר מכרמים עתיקים ואסו הכשיר עד גיל 110, מותסס במכלי נירוסטה, ולאחר מכן בגיל 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. יינות סגולים עמוקים זה יש הערות של אלון קלוי, גרפיט בלסמי. הטעמים הם פירות בצפיפות עם קרם דה קסיס מתמשך דרך הסיום המתמשך.