קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

רוטב רייטה מלפפון

רוטב רייטה מלפפון
רוטב ראיטה מלפפון יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ראשוני וצמחוני מספק מנה 16 . מנה אחת מכילה 21 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל הודי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם מלפפון, נענע, עגבנייה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 21%. הציון הזה לא כל כך מצוין. נסו רוטב רייטה מלפפון, מלפפון ראיטה, איך להכין מלפפון ראיטה / ראיטה ס, ו מלפפון ראיטה, איך להכין מלפפון ראיטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כף יוגורט על כמה שכבות של מגבות נייר; מורחים לעובי 1/2 אינץ'. מכסים במגבות נייר נוספות; תן לעמוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
2
מגרדים לקערה בעזרת מרית; מערבבים פנימה את שאר החומרים. מכסים ומקררים 2 שעות; מערבבים לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
קערהקערה

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוז ' י נוצץ הם אפשרויות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. להקת הקאדר של סטונס גרונר וולטלינר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
להקת קאדר של אבנים גרונר ולטלינר
להקת קאדר של אבנים גרונר ולטלינר
באופן ארומטי, יין זה מוביל עם קצה הדרים מלוח עם גווני אדמה שיש בהם רמזים אקזוטיים לתבלינים בצפון אפריקה. משם יש עומק של יסמין ופירות טרופיים יפהפיים המונעים על ידי הדרים, המזכירים סחיטת טריז ליים מעל פרי פפאיה חתוכה למחצה. אתה לא יכול להסתיר את מרכיב האשכוליות הבשל כל כך נוכח שלעתים קרובות אנו מכנים שפריץ...סודה האשכוליות הידועה לשמצה. זהו יין סופר מעניין. יש לו איזון הרמוני של בשלות אבל טון של התלהבות ואנרגיה על החיך. בסיס של הדרים מלוחים, ג ' ינג ' ר ופלפל לבן מתערבבים באשכולית שכולם מובילים לגימור חריף מלוח ספוג במינרליות. יין זה נוגע בשני צידי הספקטרום של גררננר, בהיר, רענן ותוסס יחד עם מרקם ומלא המציג את מה שמייחד את היינות הלבנים של עמק עדנה.