קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

ריו גראנדה לשפשף סטייקים

ריו גראנדה לשפשף סטייקים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ריו גראנדה לשפשף סטייקים. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 1232 קלוריות, 69 גרם חלבון ו 78 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לך פיצח לחם תירס וריבועי גבינה, סלט מקסיקני, גפן-עגבניות בשלות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו לשפשף תבלין יבש הטוב ביותר עבור עוף, בשר חזיר, Rio Grande Quesadillas, ו בוריטוס גרנדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בואו סטייקים לנוח מהמקרר במשך כמה דקות כדי לקחת את הצינה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
מחבת גריל מחממת מראש או גריל חשמלי מקורה לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
4
שלב spice rub מרכיבים: הקרקע אנצ 'ו צ' ילה, כמון, כוסברה, קאיין. לשפשף spice תערובת לסטייקים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
כוסברה.כוסברה.
סטייק.סטייק.
כמוןכמון
5
מעיל פרוס בצל אדום עם טפטוף של שמן. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל אדוםבצל אדום
שמן בישולשמן בישול
6
סטייקים גריל ופרוסות בצל 5 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
הסר מהחום.
8
בואו בשר לעמוד 5 דקות עבור מיצים להפיץ מחדש. מתבלים סטייקים עם מלח. למעלה עם טבעות מופרדות של בצל בגריל אדום.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
סטייק.סטייק.
בשרבשר
מלחמלח
9
מגישים עם לחם תירס סדוק חם ריבועי גבינה וסלט מקסיקני.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
גבינהגבינה
10
מחממים תנור ל 400 מעלות F. משמנים צלחת אפייה מרובעת 8 אינץ ' עם חמאה. מערבבים גבינה, תירס, בצל ירוק לתוך תערובת של מאפין תירס.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
חמאהחמאה
גבינהגבינה
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
11
יוצקים את הבלילה לתוך צלחת אפייה ואופים ב 400 מעלות F עד הזהב, 15 עד 18 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

מרכיבים

2אבוקדו בשלאבוקדו בשל4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה מרוככת, לשמן צלחת אפייהחמאה מרוככת, לשמן צלחת אפייה1ריבועלחם תירס וגבינה סדוקלחם תירס וגבינה סדוק2(חוֹרֶף)(כף יד) הקרקע צ'ילי אנצ' ו או אבקת צ'ילי כהה(כף יד) הקרקע צ'ילי אנצ' ו או אבקת צ'ילי כהה2(חוֹרֶף)כוסברה קצוצה, עלכוסברה קצוצה, על4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גסמלח גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס קפואיםגרעיני תירס קפואים241אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תירס מאפין לערבב, מעורבב כדי חבילת כיווניםחבילת תירס מאפין לערבב, מעורבב כדי חבילת כיוונים4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בתולה נוסף, לטפטוףשמן בתולה נוסף, לטפטוף1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(חוֹרֶף)(כף יד) כמון טחון(כף יד) כמון טחון2לייםליים151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מונטריי ג'ק או פלפל ג' ק, לחתוך לקוביות 1/4 אינץמונטריי ג'ק או פלפל ג' ק, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ1גדולבצל אדום, לחתוך 4 פרוסות עבותבצל אדום, לחתוך 4 פרוסות עבות4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלט מקסיקניסלט מקסיקני4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 אינץ עבה) סטייקים רצועת סינטה1 אינץ עבה) סטייקים רצועת סינטה1בצל מתוק, פרוסבצל מתוק, פרוס4ריבס, קצוץ טרי או קפואזית כתית מעולה או שמן צמחי, מעילזית כתית מעולה או שמן צמחי, מעיל3גפן-עגבניות בשלותגפן-עגבניות בשלות

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.