קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

ריזוטו דלעת-שיטאקי עם פנצ'טה וצנוברים

ריזוטו דלעת-שיטאקי עם פנצ'טה וצנוברים
המתכון ריזוטו דלעת שיטאקי עם Pancetan וצנוברים יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. במנה עיקרית זו יש 482 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . גשו לסופר וקנו כובעי פטריות שיטאקי, מחית דלעת, מניית עוף ללא מלח, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב צנוברים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אגס עם צנוברים כקינוח. נסו שעועית ירוקה עם פנקטן וצנוברים, Farfalle עם פנצ'טה, צנוברים, ומרווה, ו פסטה עם אספרגוס, פנצ'טה וצנוברים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא ציר עוף ו 1/2 כוס מים לרתיחה בסיר בינוני. שמור על חום נמוך. הגדר בצד 1/4 כוס תערובת של מניות חמות.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים סיר גדול מעל חום בינוני. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
3
להוסיף pancetta; לבשל 5 דקות או עד פריך, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
4
מוסיפים פטריות, בצל ושום; מבשלים 6 דקות או עד למכרז. מערבבים אורז ומרווה; לבשל 1 דקה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שוםשום
בצלבצל
אורזאורז
מרווהמרווה
5
מוסיפים יין; מבשלים 30 שניות או עד שנוזל נספג. מערבבים 1 1/4 תערובת של כוסות ומלח; לבשל 4 דקות או עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מלחמלח
ייןיין
6
להוסיף תערובת הנותרים, 3/4 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן עד כל חלק של המניה נספג לפני הוספת יותר (כ 22 דקות בסך הכל).
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
7
הסר מהחום; מערבבים בדלעת, מסקרפונה, עירית ופלפל. מערבבים בתערובת מניות שמורות לפי הצורך עד ריזוטו הוא עקביות הרצוי. כפית 1 ריזוטו כוס לתוך כל אחד 4 קערות; מפזרים באופן שווה עם צנוברים.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
צנובריםצנוברים
דלעתדלעת
עיריתעירית
פלפלפלפל
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושלאורז לא מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית דלעת משומרמחית דלעת משומר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקללא מלח-הוסיף ציר עוף (כגון סוונסון)ללא מלח-הוסיף ציר עוף (כגון סוונסון)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מרווה טרייה קצוצהמרווה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)גבינת מסקרפונהגבינת מסקרפונה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pancetta קצוץpancetta קצוץ2(חוֹרֶף)צנוברים, קלוייםצנוברים, קלויים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכובעי פטריות שיטאקי פרוסיםכובעי פטריות שיטאקי פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן