קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

ריזוטו ירוק עם פול

ריזוטו ירוק עם פול
ריזוטו ירוק עם שעועית Fava נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 376 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, חמאה, שעועית פאווה לא מסוננת, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות הים תיכוני. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. עם כפית ציון של 40% המנה הזאת לא משהו. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : ריזוטו פארו עם אספרגוס ופולה מתכון שעועית, טגין של פול, שעועית ירוקה ולבבות ארטישוק, ו ריזוטו ירקות האביב עם אספרגוס, קישואים, פול, אפונה הצמד, מורלים.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה. בינתיים, להפגיז את favas ולהשליך את התרמילים. מרתיחים את הפאבלות במשך 4 דקות, מסננים ולאחר מכן מיד לצלול לתוך מי קרח.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו להתקרר במשך 2 דקות ואז לחדור את favas ולסחוט אותם מתוך עורם. להפריד 3/4 של favas ו מחית במעבד מזון.
3
בסיר גדול נפרד להביא את המרק לרתיחה, ולשמור אותו חם. בינתיים, בסיר גדול אחר על אש בינונית, להמיס 1.5 כפות של החמאה ולהוסיף את הבצל. להפחית את החום נמוך לבשל במשך כ 5 דקות; לא חום את הבצל.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את האורז ומבשלים, תוך ערבוב, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את היין, מגבירים את החום למדיום ומערבבים כל הזמן. כאשר היין נספג, להוסיף קצת מהמלאי החם. לאחר המניה נספגת, להוסיף קצת יותר; לחזור על תהליך זה, ערבוב כל הזמן, עד האורז מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
6
לאורז המבושל מוסיפים את הפאבלות, את 1.5 כפות החמאה הנותרות, את שאר הפאבלות ואת הגבינה. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב, עד חמאה וגבינה להמס ואת מחית משולב באופן שווה. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.