קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

שאריות הודו-אנצ'ילדות

שאריות הודו-אנצ'ילדות
המתכון שאריות הודו אנצ'ילדות יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 50 דקות. מנה אחת מכילה 655 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו בשר הודו, אבקת צ'ילי, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו שאריות אנצ'ילדות הודו, שאריות אנצ'ילדה עם הודו וחמוציות., ו שאריות אנצ'ילדות הודו לחג ההודיה (מתכונים דומים).

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחות וקוביותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחות וקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת (כל סוג יעבוד)חבילת גבינת שמנת (כל סוג יעבוד)88-inchsטורטיות קמח, מחומם (גודל קטן 6-8 אינץ')טורטיות קמח, מחומם (גודל קטן 6-8 אינץ')4שיני שום, טחון טרי (לפי הטעם)שיני שום, טחון טרי (לפי הטעם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק, חתוך לקוביות (אופציונלי)פלפל ירוק, חתוך לקוביות (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2פלפלים חלפיניו, קנס קצוץ (אופציונלי)פלפלים חלפיניו, קנס קצוץ (אופציונלי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץ דק (לפי הטעם)בצל, קצוץ דק (לפי הטעם)1(יכול להיות או להרחיק)פלפל, לפי הטעםפלפל, לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב אנצ'ילדה, מחולק (recipezaar טקסס רוטב אנצ' ילדה אדום)רוטב אנצ'ילדה, מחולק (recipezaar טקסס רוטב אנצ' ילדה אדום)1(יכול להיות או להרחיק)מלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר, גרוסה (יותר אם תרצה)גבינת צ'דר, גרוסה (יותר אם תרצה)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאריות בשר הודו מבושל כהה, מגוררשאריות בשר הודו מבושל כהה, מגורר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר Cuvaison עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."