קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות2
ציון בריאות29
מגזין

שזיף מתובל עשיר צ'אטני

שזיף מתובל עשיר צ'אטני
צ'אטני שזיף מתובל עשיר עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ומתכון טבעוני יש 1480 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך פתיתי צ'ילי, סוכר muscovado, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 325 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו שזיף מתובל להתענג או צ'אטני, עדשים מטוגנות, ו שזיף צ'אטני.

הוראות

1
שים את כל החומרים, למעט הסוכר, לתוך מחבת גדולה ומערבבים היטב. מביאים לאט לרתיחה, ואז להפחית את החום, לכסות ומבשלים במשך 10 דקות, עד שזיפים הם במכרז.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאה בקירור בשפופרת, מופרדים ומחולקים לרבעיםעוגיות חמאה בקירור בשפופרת, מופרדים ומחולקים לרבעים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מערבבים את הסוכר בתוספת 2 כפית מלח ולהמשיך לערבב עד שהוא מומס. מרתיחים את chutney במשך 20-30 דקות, חשוף, תוך ערבוב מדי פעם כדי למנוע את זה לתפוס על הקרקעית, עד שהוא עבה ו pulpy.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
סיר לתוך צנצנות מעוקרים (ראה ידע, להלן), חותם, תווית לאחסן לפחות 2 שבועות לפני האכילה. ישמור עד 6 חודשים במקום חשוך וקר.
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות