קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוחשתיהמשקאות
מגזין

שייק חלב לימון מסובב פטל

שייק חלב לימון מסובב פטל
ניתן להכין את המתכון של שייק חלב לימון פטל מסובב בתוך כ-15 דקות. מתאים ל-4 מנות. למשקה זה יש 290 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-10 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. אם יש לכם קישוטים אופציונליים: קצפת, קרח, סורבה לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 34%. הציון הזה גרוע למדי. שייק לימון שמנת, חטיפי עוגת גבינה לימון מסובבים פטל, ושיקי חלב אלביס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים בבלנדר את הפטל, סוכר הקונדיטורים והליקר אם רוצים; מכסים ומעבדים עד לתערובת אחידה. מסננים וזורקים זרעים.
מרכיבים שתצטרך
קישוטים לבחירה: קצפת, פטל טרי וענפי נענעקישוטים לבחירה: קצפת, פטל טרי וענפי נענע
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
בבלנדר נקי מערבבים את החלב, הגלידה, הסורבה והקרח; מכסים ומעבדים למשך 30 שניות או עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
סורבהסורבה
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
שכבות מחית פטל ותערובת גלידה לארבע כוסות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
מחית פטלמחית פטל
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
מקשטים לפי הרצון.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

מילקשייק בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לואי רודרר קריסטל ברוט. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-299 דולר.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.