קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

שיער מלאך אלפרדו

שיער מלאך אלפרדו
שיער מלאך אלפרדו הוא מתכון ים תיכוני המגיש 6. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 327 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם יש לכם מלח שום, בזיליקום, חזיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 39%. ציון זה לא כל כך גדול. שיער מלאך פסטן וסרטן עם רוטב אלפרדו, שיער מלאך עם אגוזי מלך, ו אסקרגו ושיער מלאך דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת גדולה, מטגנים שום בשמן עד להשחמה קלה. מערבבים פנימה את הקמח, עמילן התירס, מלח השום, הפלפל והבזיליקום עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים בהדרגה חלב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מנמיכים את האש; מקציפים גבינת שמנת וגבינת פרמזן לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
מוסיפים חזיר אם רוצים; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4
מסננים פסטה; מוסיפים לרוטב וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בוליג-להנרט פייספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטרפצ ' ן הוא אחד הכרמים הפרטיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוסל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ומרוחקים הפונים דרומה המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. ריזלינגים מצוינים הם בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות מובהקת של סלע וחומציות מאוזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, המציג מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.