קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

שיפודי מתאבן עוף תאילנדי

שיפודי מתאבן עוף תאילנדי
המתכון עוף תאילנדי מתאבן שיפודים מוכן תוך כ 30 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. מנה אחת מכילה 116 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גרידת ליים, רוטב סויה, רוטב סלט בקבוקים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: שיפודי עוף תאילנדים, שיפודי עוף בסגנון תאילנדי, ו שיפודי עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף חצי, ללא עור וללא עצמותחזה עוף חצי, ללא עור וללא עצמות3(חוֹרֶף)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,gingerroot, מגורדgingerroot, מגורד2(חוֹרֶף)בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ3(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים עבהחמאת בוטנים עבה12ריבס, קצוץ טרי או קפואפתיתי פלפל אדום כתוש, לפי הטעםפתיתי פלפל אדום כתוש, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סלט איטלקי בבקבוקרוטב סלט איטלקי בבקבוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בוטנים מלוחים, קצוץ (מקשט)בוטנים מלוחים, קצוץ (מקשט)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.