קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

שמן זית-הליבוט עלומה עם שמיר-גזר גמדי קלוי

שמן זית-הליבוט עלומה עם שמיר-גזר גמדי קלוי
שמן זית-הליבוט עלומה עם שמיר קלוי גזר גמדי הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 1 מנות. במנה עיקרית זו יש 1732 קלוריות, 94 גר' של חלבון, ו 101 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %75 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך גזר גמדי, שמן זית, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שמן זית עלומה עוף וצנוניות עם פסטו הדרים, שלוק הליבוט עם סלט תפוחי אדמה לתינוקות, ו שמן זית עלומה הליבוט עם שומר וזעפרן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.