קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 25 דק.
מנות16
ציון בריאות22
מגזין

שעועית שחורה וסלסה תירס

שעועית שחורה וסלסה תירס
שעועית שחורה וסלסה תירס יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 214 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. גשו לסופר וקנו שמן זית, תירס, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-25 דקות. . מתכונים דומים: שעועית שחורה וסלסה תירס, תירס וסלסה שעועית שחורה, ו תירס וסלסה שעועית שחורה.

הוראות

1
מערבבים את השעועית השחורה, פלפל צהוב, פלפל כתום, פלפל ירוק, בצל אדום, תירס, שמן זית, חומץ יין אדום, חומץ בלסמי, חומץ תפוחים, מלח, כמון, כוסברה, שום ורוטב חם יחד במיכל שאינו מגיב. צ ' יל במקרר בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם
פלפל כתוםפלפל כתום
פלפל צהובפלפל צהוב
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.