קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

שפמנון פו בנים

שפמנון פו בנים
נערי פו שפמנון עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 448 קלוריות. אם יש לך שמן canolan, מלח ים ופלפל טרי סדוק, טריזי לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הים-מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו Po ' Boys שפמנון, Po ' boys שפמנון, ו פוי בויז שפמנון פריך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בסיר כבד-תחתית, (תנור הולנדי) מחממים מספיק שמן בוטנים כדי לבוא באמצע הדרך במעלה צידי הסיר, ל 365 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
פורסים את הילד ' פו מתגלגל לשניים, (לא חיתוך דרך), ולשים אותם על תבנית אפייה. טוסט קל את הלחם בתנור שחומם מראש.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
גלולגלול
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
מערבבים את קמח התירס, תיבול ומלח ופלפל, לפי הטעם, בצלחת רדודה. ללטף את פילה יבש לדלות אותם בתערובת קמח מתובל, רועד של עודף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח מתובלקמח מתובל
קמח תירסקמח תירס
תיבולתיבול
5
לאחר השמן מחומם כראוי, בזהירות לזרוק את השפמנון לתוך השמן. תיזהר לא להעמיס על הסיר. מטגנים עד חום זהוב ומתחילים לצוף אל פני השטח, כ 5 דקות. לא לבשל יתר על המידה. בזהירות להסיר את הפילה עם כפית מחוררת או עכביש ולנקז אותם על מגבות נייר. שים פילה שפמנון 1 בכל רול קלוי העליון עם חסה, עגבניות, ורוטב חם.
מרכיבים שתצטרך
שפמנוןשפמנון
רוטב חריףרוטב חריף
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
גלולגלול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
סירסיר
6
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.