קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

שקיות עוף מנגל

שקיות עוף מנגל
שקיות עוף לברביקיו היא מנה עיקרית המגישה 4. מנה אחת מכילה 325 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו, תירס, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. עם כפית ציון 57%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: עוף ביריאני קבצנים שקיות, שקיות פיצה, ו שקיות פיצה.

הוראות

1
מחממים תנור ל -450 מעלות צלזיוס (230 מעלות צלזיוס). ריסוס 4 גיליונות רדיד אלומיניום עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
מרכז 1 חזה עוף על כל גיליון נייר אלומיניום מוכן ומעל כל חזה עוף עם 1/4 כוס רוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חזה עוףחזה עוף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
שכבה תירס ופלפל ירוק מעל שכבת רוטב ברביקיו. מקפלים את דפנות כל פיסת נייר אלומיניום מעל החלק העליון של כל תערובת חזה עוף, מקפלים פעמיים את החלק העליון והקצוות ליצירת חותם על כל 'שקיק'. השאירו מספיק מקום בתוך כל שקיק למחזור הדם. מסדרים שקיות על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חזה עוףחזה עוף
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שהעוף כבר לא ורוד במרכז והמיצים מתבהרים, 18 עד 29 דקות. מדחום לקריאה מיידית המוחדר למרכז צריך לקרוא לפחות 165 מעלות פרנהייט (74 מעלות צלזיוס). פתח תחילה קצה אחד של השקיק כדי להוציא את האדים לפני פתיחת החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: Zinfandel, ורוד נוצץ

זינפנדל ורוז ברסטל נוצץ הם בחירה מצוינת עבור עוף ברביקיו. זינפנדל פירותי ודל טאנין נהדר לכל מנת עוף ברביקיו דביקה ורטובה. אם אתם לא מרגישים יין אדום, גם רוז ברזי נוצץ יעבוד. אתה יכול לנסות זינפנדליק אמדור קאונטי גפן ישן זינפנדל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
זינפנדליק אמדור מחוז גפן ישן זינפנדל
זינפנדליק אמדור מחוז גפן ישן זינפנדל
מחוז אמדור מניב זינפנדל גפן ישן ונועז עם פירות עשירים, בהירים של פטל ודובדבן שחור המשלימים רמזים של אדמה ותבלינים המוסיפים למורכבותו.זינפנדליק הוא מחווה לזן היין הייחודי בקליפורניה-זינפנדל. זה גם מחווה לתנועה והתרבות של קליפורניה של 1960-כוח הפרחים, הייט אשברי, קיץ האהבה, רוק אנד רול, וכו'. התווית מזכירה כרזות רוק מתקופת שנות השישים. כרמי זינפנדל ממוקמים בגובה גבוה יותר במחוז אמדור בקליפורניה, למרגלות הרים סיירה נבדה, הידועים גם בשם ארץ הזהב. הכרמים היו מעובדים באופן בר קיימא מכרמים ישנים בני כ-40 שנה.או נסה את ערכת המתנות של צמד זינפנדליק גרובי