קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

שרימפ סאטה עם רוטב בוטנים

שרימפ סאטה עם רוטב בוטנים
שרימפ סאטה עם רוטב בוטנים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 226 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, מים, שמן שומשום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו שרימפס אינדונזי עם רוטב בוטנים שמנת, סאטה עוף ברוטב בוטנים, ו עוף עם רוטב בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף שרימפס, משאיר זנבות שלמים, ו devein, אם תרצה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
2
מערבבים את הג ' ינג ' ר ואת 9 המרכיבים הבאים במעבד מזון. תהליך עד מעורבב היטב, עוצר כדי לגרד את הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
חוט 2 שרימפס על כל אחד 12 (6 אינץ') שיפודים. מדוד 1/4 כוס רוטב בוטנים, ומברשת על שרימפס. רוטב רזרבה שנותר. גריל, מכוסה במכסה, מעל חום בינוני גבוה (350 עד 40
מרכיבים שתצטרך
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
4
3 דקות בכל צד או עד לסיום.
5
מגישים עם רוטב שמור.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.