קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס בגריל עם אורגנו ולימון

שרימפס בגריל עם אורגנו ולימון
אם 100 סנט למנה נופל בתקציב שלך, שרימפס בגריל עם אורגנו ולימון יכול להיות סופר ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מתכון לנסות. והוא יספק כ 30 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 89 קלוריות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח, פלפל, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו שרימפס בגריל עם לימון ואורגנו, שרימפס אורגנו בגריל, ו לימון אפוי Orzo Orzo Orzo & שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
על קרש חיתוך, דק קוצצים את הצלפים סחוטים עם עלי אורגנו ושום.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
צלפיםצלפים
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
2
מעבירים את התערובת לקערה ומערבבים ב 1/2 כוס בתוספת 2 כפות של שמן זית, יחד עם גרידת לימון ומיץ לימון. מתבלים את הרוטב עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
תדליק גריל. בקערה גדולה, לזרוק את החסילון עם 2 כפות הנותרים של שמן זית העונה קלות עם מלח ופלפל. חוט את השרימפס על שיפודי מתכת וגריל על חום גבוה, הופך פעם אחת, עד השרימפס חרוכים קלות ומבושלים דרך, כ 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודי מתכתשיפודי מתכת
גרילגריל
קערהקערה
4
הסר את השרימפס מהשיפוד ולהעביר אותם למגש. כפית את הרוטב על גבי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אן איימי פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
אן אמי פינו גריס
אן אמי פינו גריס
ניחוחות של מאייר לימון, מנדרין, פרח לינדן, פריחת תפוז. טעם של פירות אבן, תפוחים פריך, אגס אסייתי, הל. הגימור יבש, ארוך, מינרליות.הציע זיווגים מזון: עוף צלוי, מולים, גבינות, סקווש בגריל.