קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות22
מגזין

שרימפס ברביקיו

שרימפס ברביקיו
שרימפס ברביקיו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 471 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. אם יש לך שרימפס, יין, אורגנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו שרימפס ברביקיו, שרימפס ברביקיו, ו שרימפס ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את 11 החומרים הראשונים במחבת nonstick גדולה; להביא לרתיחה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים שרימפס, ומבשלים 7 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
הוסף יין, ומבשל 1 דקה או עד שרימפס נעשים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4
מגישים עם לחם ופלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

מרכיבים

53 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)10 באגט לחם צרפתי10 באגט לחם צרפתי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב קיסר נטול שומןרוטב קיסר נטול שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין מיובשרוזמרין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון10פלחי לימוןפלחי לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)2(חוֹרֶף)חמאה או מקל מרגרינהחמאה או מקל מרגרינה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.