קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות3
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס דיאבלו

שרימפס דיאבלו
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנה עיקרית, אז נסו דיאבלו שרימפס. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ופסקאטרי מגיש 3 . מנה אחת מכילה 260 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו מרק עגבניות מרוכז, פלפל, פלפל חלפיניו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 62%. מתכונים דומים: שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, הוואי שרימפס משאית מיוחד (שום לימון חמאת שרימפס), ו חביתת שרימפס / ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס.

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל, פלפל אנגלי ופלפלי ג ' לפנו בשמן חם עד שהם רכים, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפלפלפל
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שרימפס וממשיכים לבשל עד שהשרימפס ורוד וכבר לא אטום, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
יוצקים מרק עגבניות על תערובת שרימפס; מתבלים ברוטב פלפל חריף. מבשלים תערובת עד חם, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
מרק עגבניותמרק עגבניות
שרימפסשרימפס

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סנטה מרגריטה פינו גריגיו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריגיו
סנטה מרגריטה פינו גריגיו
צהוב קש חיוור. ניחוח נקי ופריך עם רמזים עזים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני יוצא לדרך במתיקות קלה בגימור ארוך ומלא טעם עדין וחריף.