קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

שרימפס מלאך שיער עם שלושה עשבי תיבול

שרימפס מלאך שיער עם שלושה עשבי תיבול
שרימפס מלאך שיער עם שלושה הרב ההלבשה הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 666 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך מיץ לימון, שיני שום, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במטבעה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מנטה כקינוח. מתכונים דומים: פסטה שיער מלאך עם ברוקולי וחמאת עשב, שיער מלאך עם שרימפס ושלושה עשבי תיבול, ו שיער מלאך עם שרימפס ואפונה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.