קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

שרימפס עם רוטב טבילה

שרימפס עם רוטב טבילה
שרימפס עם רוטב טבילה לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, מתכון פסקאטרי יש 98 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם שרימפס, פלפל קאיין, חומץ אורז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 31%. מתכונים דומים: שרימפס עם רוטב טבילה ליים, שרימפס קוקוס עם רוטב טבילה, ו שרימפס קוקוס עם רוטב טבילה.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה מחממים את חמשת המרכיבים הראשונים למשך 30 שניות תוך ערבוב מתמיד.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שרימפס ובצל; מערבבים ומטגנים 4-5 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שרימפסשרימפס
3
שלב מרכיבי רוטב; מגישים עם שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
רוטברוטב

ציוד

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יקב שבע הגבעות סוביניון בלאן עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יקב שבע גבעות סוביניון בלאן
יקב שבע גבעות סוביניון בלאן
זה סוביניון בלאן הוא טעים להפליא עם פירות בהירים ומאפיינים עשב ירוק, עדיין יש עושר בסיסי וכתוצאה מכך יין של גוף בינוני וחומר.זהו אפריטיף מענג וישתלב היטב עם פירות ים וסלטים.