קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

תבשיל בקר עם כרישה

תבשיל בקר עם כרישה
תבשיל בשר בקר עם כרישה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה זו מכילה סביב 63 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 621 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . אם יש לכם בצל, שמן מעורבב, טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : נזיד בקר לבבי-תבשיל בשר מילוי יכול להתבצע בקלות crockpot שלך, תבשיל בקלה עם צ'וריסו, כרישה ותפוחי אדמה, ו תבשיל צדפות עם בטטה וכרישה.

הוראות

1
מניחים סיר גדול, כבד או תנור הולנדי מעל חום בינוני גבוה ומוסיפים את השמן המעורבב. מתבלים את הבשר בתוקפנות עם מלח ופלפל כשרים. כאשר השמן חם, מוסיפים את הבשר וצורב מכל הצדדים, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את כל הירקות הקצוצים למחבת עם בשר בקר ו sauté במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את רסק העגבניות ומערבבים במשך 1 דקה. Deglaze המחבת עם היין האדום וחומץ יין אדום, ולתת להם להפחית לחלוטין משם.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 3 כוסות מים, 2 כפיות מלח ושחיקה נדיבה של פלפל, עלי המפרץ, רוזמרין, טימין, מרווה וקינמון. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך חלקית לכסות את המחבת. מבשלים בעדינות במשך כשעה. בדוק, אם התערובת יבשה, להוסיף עוד כוס או שתיים של מים. שמור רותח במשך 15 עד 40 דקות יותר, עד הבשר הוא רך ואת נוזל צלימת צמצם עקביות חצוף.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את עלי המפרץ ומקלות קינמון.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים למגש טפטוף עם מעט שמן זית כתית, ומפזרים עם מעט גרידה כתומה והפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
7
מאיך לצלות כבש: בישול יווני קלאסי חדש של מייקל פסילאקיס עם בריג ' יט בינס ואלן שפירו. זכויות יוצרים © 2009 By Michael Psilakis; photographs copyright © 2009 by Christopher Hirsheimer. פורסם על ידי Little, Brown And Company.
מרכיבים שתצטרך