קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

תבשיל דלעת בקארי עם פפיטס קלוי

תבשיל דלעת בקארי עם פפיטס קלוי
נזיד דלעת בקארי עם Pepitas קלוי נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 267 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם דלעת, כוסברה, pepitas, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מרק. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו מרק דלעת בקארי קל עם Pepitas Tamari, פריך קלוי Pepitas (זרעי דלעת), ו פשטידת דלעת טרייה עם פפיטס מלוחים קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים 1 כפית שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף כרישה; לטחון עד מכרז, על 4 דקות. מערבבים ג ' ינג ' ר הבא 3 מרכיבים; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
3
הוסף מים והבא 3 מרכיבים. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים עד הדלעת הוא רך, על 15 עד 20 דקות. מערבבים בשעועית ו -3 המרכיבים הבאים; לבשל עד שעועית מחוממים דרך, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
מחממים 2 כפיות שמן בסיר קטן על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
5
הוסף pepitas, ומטופח, ערבוב לעתים קרובות, עד השחמה קלה, על 2 עד 3 דקות. תבשיל מצקת לתוך קערות רדודות ומעל כל מנה עם 1 כף פפיטס קלוי.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעתזרעי דלעת
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית לבנה, שטופה ומרוקנתשעועית לבנה, שטופה ומרוקנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה דקכרישה פרוסה דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קלופים קלופים דלעת טרי (אודותכוסות קלופים קלופים דלעת טרי (אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpepitas גלם hulled (זרעי דלעת)pepitas גלם hulled (זרעי דלעת)1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)זרע טחון סראנו צ'ילהזרע טחון סראנו צ'ילה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן