קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

תבשיל הדגים האיטלקי של מוסווד

תבשיל הדגים האיטלקי של מוסווד
תבשיל הדגים האיטלקי של מוסווד עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 3447 קלוריות, 240 גרם חלבון ו 71 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %90 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, רוזמרין, שומר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הזעפרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט זעפרן שמנת כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Moosewood חומוס ו תבשיל לב ארטישוק, בורידה ליגוריאנית (תבשיל דגים איטלקי), ו מולה דגים קלה (דרום הודי בסגנון תבשיל דגים עם קוקוס).

הוראות

1
מטגנים שום ובצל בשמן על אש בינונית. מערבבים לעתים קרובות (כ 7-8 דקות).
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מוסיפים את שומר הקרקע ויין לבן ומבשלים שתי דקות.
מרכיבים שתצטרך
שומר קרקעשומר קרקע
1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה
3
מוסיפים את שומר קצוץ, תפוחי אדמה, עגבניות, ומיץ צדפות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
4
מניחים את רוזמרין וקליפת תפוז בכדור תה או לעשות garni boquet ולהוסיף אותו לתבשיל.מביאים לרתיחה, מנמיכים את החום ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
צווארי עוףצווארי עוף
תבשילתבשיל
תהתה
5
מוסיפים זעפרן ודגים לתבשיל ומבשלים כ -20 דקות (עד פתיתי דגים עם מזלג).
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
תבשילתבשיל
6
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. למעלה עם בזיליקום או פטרוזיליה ומגישים עם לחם טרי.תהנו!
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיץ צדפות בבקבוקמיץ צדפות בבקבוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דג הליבוט או פילה כריש קצה שחור או פילה דג בקלה (פילה דגים מוצק)פילה דג הליבוט או פילה כריש קצה שחור או פילה דג בקלה (פילה דגים מוצק)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דג הליבוט (פילה דגים מוצק) או פילה כריש lb 1 (פילה דגים מוצק) או פילה דג בקלה 1 lb (פילה דגים מוצק)פילה דג הליבוט (פילה דגים מוצק) או פילה כריש lb 1 (פילה דגים מוצק) או פילה דג בקלה 1 lb (פילה דגים מוצק)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (רק להשתמש במה שהיית שותה!)יין לבן יבש (רק להשתמש במה שהיית שותה!)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (רק להשתמש במה שהיית שותה!)יין לבן יבש (רק להשתמש במה שהיית שותה!)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומר (המכונה לעתים קרובות אניס)שומר (המכונה לעתים קרובות אניס)2(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר, קרקעזרעי שומר, קרקע2(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר, קרקעזרעי שומר, קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין מיובש (השתמש מסננת תה) או 2 גבעולי רוזמרין טרייםרוזמרין מיובש (השתמש מסננת תה) או 2 גבעולי רוזמרין טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין מיובש (השתמש מסננת תה) או 2 גבעולי רוזמרין טרייםרוזמרין מיובש (השתמש מסננת תה) או 2 גבעולי רוזמרין טריים3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,קליפת תפוז מיובשתקליפת תפוז מיובשת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף, בלתי סחוטעגבניות שזיף, בלתי סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף, לא מצוחצחיםעגבניות שזיף, לא מצוחצחים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה בשלישיתתפוחי אדמה בשלישית9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה, קוביותתפוחי אדמה, קוביות1צביטהזעפרן (נדיב!)זעפרן (נדיב!)1WES E אומנויות השפה האנגלית1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.