קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

תבשיל טאקו

תבשיל טאקו
תבשיל טאטו טאקו הוא הר ד ' אובר המגיש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 283 קלוריות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 1476 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא מאוד ידידותי לתקציב מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. גשו לסופר וקנו תירס הקרנל, בצל, טאטר פעוטות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 47%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: תבשיל טאקו, טאטר טוט טאקו תבשיל, ו תבשיל טאקו טאטר פשוט.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה תיבול טאקו ומים. מבשלים, ללא כיסוי, למשך 5 דקות. מערבבים תירס ומרק.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מעבירים ל -13 אינץ ' משומן. איקס 9-ב. תבנית אפייה. מסדרים טאטרים בשכבה אחת מעל החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
אופים, ללא כיסוי, ב-350 ניתנים לזיהוי למשך 30-35 דקות או עד שתפוחי האדמה פריכים וזהובים.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פופי מונטריי פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -15 דולר.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבשלות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, איסוף פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות האלון הקלויים הצרפתיים. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.