קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

תבשיל טונה שונה

תבשיל טונה שונה
תבשיל טונה שונה עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 389 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך טונה, שמנת של מרק פטריות, מקרוני וגבינה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קרקרים מלוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קרמל קראק כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה מובא לך על ידי Food.com. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, תבשיל טונה, ו תבשיל טונה ואפונה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.