קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

תבשיל לחם תירס

תבשיל לחם תירס
תבשיל לחם תירס הוא תבשיל דרומי. מנה אחת מכילה 313 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . מתאים ל-6 מנות. תמורת 62 סנט למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 11 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לך פפריקה, תירס, תערובת לחם/מאפין תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 29% . מתכונים דומים: תבשיל לחם תירס בשרני , תבשיל לחם תירס חמוציות , ותבשיל טורקיה בלחם תירס .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את כל החומרים.
ציוד שתשתמש בו
כ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגוררכ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגורר
2
יוצקים לתוך 11 אינץ' משומן. x 7 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
1 רול פירות ירוק, פרוס1 רול פירות ירוק, פרוס
3
אופים, ללא כיסוי, ב-400 מעלות למשך 25-30 דקות או עד שהחלק העליון והשוליים מזהיבים.
ציוד שתשתמש בו
פולי וניל, זרעים מגורדים מתרמיל, או 1/8 כפית משחת פולי וניל או 1 כפית תמצית וניל טהורהפולי וניל, זרעים מגורדים מתרמיל, או 1/8 כפית משחת פולי וניל או 1 כפית תמצית וניל טהורה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

סאות'רן עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. הריזלינג היבש של Red Tail Ridge Estate עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ריזלינג יבש של Red Tail Ridge Estate
ריזלינג יבש של Red Tail Ridge Estate
ניחוחות של מיץ ליים, לימון מאייר, נקטרינה וג'ינג'ר מסוכר. תווים מינרליים רכים יותר עם וניל ואגס עלום ואחריהם מעט פירות ים. בחיך, יותר פירות ליים ואבן נוכחים, יחד עם אננס מיובש, חמוציות לבנות ונגיעות של תבלינים חומים. החומציות פוגעת באמצע החך, מרימה את המרקם ממלא הפה ומרחיבה את הגימור עם פרחים לבנים וגויאבה.