קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

תבשיל מחבת קילבסה

תבשיל מחבת קילבסה
קדירת מחבת קילבסה לוקחת כשעה ו-5 דקות מתחילתו ועד סופו. בבמנה עיקרית זו יש 395 קלוריות, 19 גרם חלבון ו-22 גרם שומן למנה. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 8 ומחירו 1.33 דולר למנה. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו. אם יש לכם טימין, שעועית צפונית מדהימה, צ'ילי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 47%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תבשיל Kielbasa 'aka' תבשיל נקניקיות, Kielbasa Skillet ותבשיל Kielbasa.

הוראות

1
ב-12 אינץ'. מחבת, לבשל בייקון עד פריך; מוציאים לנייר סופג לניקוז. מבשלים נקניקיות ובצל בטפטופים על אש בינונית עד שהבצל רך; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים פנימה את שאר החומרים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 45 דקות או עד שהירקות רכים, תוך ערבוב מדי פעם. מפורר בייקון; מפזרים מעל תבשיל.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
תבשילתבשיל

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

ניתן לשלב תבשיל עם קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. הריזלינג של בילטמור אסטייט עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
בילטמור אסטייט ריזלינג
בילטמור אסטייט ריזלינג
מאוזן להפליא עם ניחוחות משמש מתוקים, טעמי דבש קלים וסיומת פריכה.