קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות10
ציון בריאות20
מגזין

תבשיל סלסה

תבשיל סלסה
תבשיל סלסה נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 23 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 225 קלוריות. מתכון זה משמש 10. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 55 דקות. מתכון זה מ טעם הבית דורש תערובת תיבול, בשר תבשיל בקר, עגבניות משומרות וכמון טחון. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 55%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם תבשיל פירות ים צדפות וקלמרי עם סלסה ורדה, תבשיל פירות ים עם אורז וסלסה קריולה (ארוז קון מריסקו), ו תבשיל אפונה שחור עיניים עם לחם מטוגן וסלסה ורדה.

הוראות

1
בתנור הולנדי על אש בינונית, בשר חום בשמן; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את שמונת המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך שעה 1.
3
מוסיפים גזר; חוזרים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
4
מוסיפים את העגבניות, השעועית, התירס והצ ' ילי; חוזרים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהבשר והירקות רכים. מתבלים ברוטב פלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שעועיתשעועית
בקרבקר
תירסתירס

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)דל נתרן bouillon גרגרי בשרדל נתרן bouillon גרגרי בשר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץתבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין מלח להוסיף עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםאין מלח להוסיף עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, לחתוך לחתיכות 1 אינץגזר, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה קפואהשעועית ירוקה קפואה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוקיכול קצוץ צ'ילי ירוק11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)1(יכול להיות או להרחיק)תערובת תיבול ללא מלחתערובת תיבול ללא מלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומאלבק הם הבחירות המובילות שלי לתבשיל. יינות אדומים מלאים כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. שמורת טינגה ריו קברנה סוביניון עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שמורת טנגה ריו קברנה סוביניון
שמורת טנגה ריו קברנה סוביניון
יין זה יש צבע חום עמוק. על האף, ריבת תות עם רמזים של פלפל שחור. יש לו נפח גדול ומבנה עם הערות של מוקה, קפה אוכמניות.