קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

תבשיל עדשים מתובל דרום הודי

תבשיל עדשים מתובל דרום הודי
תבשיל עדשים מתובל דרום הודי עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 240 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. אם יש לך במיה, עגבניות, זרעי כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. עם כפית ציון של 99% המנה הזו מעולה. נסו תבשיל עדשים מתובל דרום הודי, תבשיל עדשים דרום-הודי, ו עוגות עדשים דרום הודיות עם Raita (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול להביא את המים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את דאל, עגבניות, במיה, גזר, תפוחי אדמה, כרכום, מלח וממרח תמרינדי או מיץ לימון. מערבבים ומחזירים לרתיחה. להפחית את החום מעט לבשל עד dahl הוא tender -- כ 30 דקות; להוסיף יותר מים במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, במחבת כבדה, מחממים את השמן ומטגנים קלות את כוסברה וכמון הקרקע על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את זרעי החרדל, צ ' ילה וקארי עלים ומטגנים במשך 2 דקות, מכסה את המחבת כמו הזרעים פופ.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את התבלינים המטוגנים לדאל והירקות המבושלים.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את מסאלה סמבאר ומערבבים היטב.
7
התבשיל יכול להיות מוכן עד 2 שעות מראש.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדל שחורזרעי חרדל שחור2גזר, לחתוך לחתיכות גדולותגזר, לחתוך לחתיכות גדולות11 קילו קישואים,זרעי כמון, קרקעזרעי כמון, קרקע6עלי קארי יבשיםעלי קארי יבשים1פלפלים חלפיניו, זרע וקצוץפלפלים חלפיניו, זרע וקצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמאסור דאל (עדשים אדומות) או מונג דאל (עדשים צהובים)מאסור דאל (עדשים אדומות) או מונג דאל (עדשים צהובים)5largesבמיה, חצאי אורךבמיה, חצאי אורך2תפוחי אדמה, לחתוך לחתיכות גדולותתפוחי אדמה, לחתוך לחתיכות גדולות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סמבהר מסאלהסמבהר מסאלה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברה, קרקעזרעי כוסברה, קרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.הדבק תמרינדי או 1 כף מיץ לימוןהדבק תמרינדי או 1 כף מיץ לימון2עגבניות, חתוכות לחתיכות גדולותעגבניות, חתוכות לחתיכות גדולות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כרכוםכרכום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Gruner Veltliner האורגני Pratsch (1 ליטר) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי, ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח, והדר על החיך.