קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

תבשיל עוף חרדל

תבשיל עוף חרדל
תבשיל עוף חרדל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 776 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם שום, עגבניות משומר, חרדל דיז'ון מיושן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הים-מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו תבשיל חרדל מוקרם, תבשיל בקר עם כופתאות חרדל, ו תבשיל עדשים עם ירקות חורף וחרדל ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 204°.
2
לקלף את השכבות החיצוניות של העור מהראש של שום עד שתגיע ציפורן הפרט. חותכים את החלק העליון של הראש כך הבשר של כל ציפורן נחשף.
מרכיבים שתצטרך
3
שים את ראש השום על גיליון נייר, טפטוף עם שמן זית, מתבלים במלח ופלפל, וסוגרים את נייר הכסף לתוך נרתיק.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים במשך 45 דקות, עד הבשר של כל ציפורן הוא חום בהיר ורך מאוד כאשר נבדק עם קצה של סכין.
מרכיבים שתצטרך
5
לאחר שהחדרתם את השום לתנור, מחממים 1 כפית שמן זית על חום בינוני בסיר כבד גדול או בתנור הולנדי. עבודה בשתי קבוצות, לסדר את העוף בסיר, צד העור למטה, בשכבה אחת. מתבלים במלח ופלפל ומבשלים 3 דקות בכל צד, עד להזהבה. (היזהר לא לשרוף את עצמך עם שומן עוף רוחש.)
מרכיבים שתצטרך
6
בעוד העוף הוא בראונינג, לקלף ברבעון הבצלים. מניחים את הבשר בצד על צלחת ושופכים את שומן העוף העודף.
מרכיבים שתצטרך
7
שים את הבצל בסיר ומבשל במשך 5 דקות, עד שהתרכך, ערבוב באופן קבוע.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את העגבניות, הקורנית, עלי המפרץ, ואת אבקת צ ' ילה הקרקע, ומסדרים את העוף על הירקות.
מרכיבים שתצטרך
9
יוצקים את היין ולהביא לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש בינונית-נמוכה במשך 40 דקות, תוך ערבוב מעת לעת כדי לוודא שהירקות לא נדבקים לתחתית.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר את השום מהתנור, פתח את הכיס, ולתת לעמוד עד מגניב מספיק כדי להתמודד. לסחוט את השום מתוך כל ציפורן לתוך קערה קטנה, מחית עם מזלג כדי ליצור משחה. לטעום ולהתאים את התיבול. לכסות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
11
כאשר העוף מבושל, כפית את החרדל בסיר ומערבבים להתמזג לתוך הרוטב. להפוך את החום עד בינוני גבוה לבשל חשפו במשך 10 דקות, ערבוב באופן קבוע, עד הרוטב הוא עבה מספיק כדי להיצמד לבשר. לטעום את הרוטב ולהתאים את התיבול.
מרכיבים שתצטרך
12
לכסות ולשמור על אש נמוכה עד מוכן לשרת.
13
מגישים מעל אורז או פסטה (דגים את עלי המפרץ, או פשוט לספר לחברים האוכל שלך לא לאכול אותם), עם רסק שום בצד. את התבשיל והשום ניתן להכין עד יום קדימה, מכוסה ומקורר. מחממים את התבשיל על חום עדין, ומביאים את ממרח השום לטמפרטורת החדר לפני ההגשה. רוטב השאריות מהנזיד מצוין על פסטה.
מרכיבים שתצטרך
14
טעם
15
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
16
משוקולד וקישואים מאת קלוטילדה דוסולייה. Copyright (c) 2007 by Clotilde Dusoulier Published by Broadway Books.קלוטילדה דוסולייה גרה במונמארטר. הבלוג עטור הפרסים שלה, Chocolate & Zucchini, הושק בשנת 2003.
מרכיבים שתצטרך