קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות38
מגזין

תבשיל עוף כבאים

תבשיל עוף כבאים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל עוף כבאים. מתאים ל-24 מנות. מנה זו מכילה סביב 37 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 403 קלוריות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור סתיו. גשו לסופר וקנו קורנית, מלח גס ופלפל, עלי דפנה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית נסו עוף כבאים, עוף הכבאים של סבא, ו לחמניות כבאים גבינה ברוקולי עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את הבצלים, הפלפלים, הגזרים, הסלרי, השום, הקורנית ועלי המפרץ לסיר, ומתבלים היטב עם מלח ופלפל. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד שהתרכך, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שיכר ומביאים לרתיחה, מגרדים את החתיכות החומות מתחתית המחבת בכפית עץ.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים תפוחי אדמה, במיה, ציר עוף, עגבניות ופתיתי התירס והפלפל האדום שלהם, ומביאים את התערובת לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף עוף שמור, להפחית את החום כדי לשמור על רתיחה, כיסוי, ומבשל עד ירקות ועוף הם מכרז מבושל דרך, כ 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2פלפלים poblano או Anaheim, נבעו, זרע, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץפלפלים poblano או Anaheim, נבעו, זרע, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ6largesגזר, קלופים וחותכים לפרוסות 1/4 אינץגזר, קלופים וחותכים לפרוסות 1/4 אינץ6ביוןסלרי, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץסלרי, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ3בצל צהוב בינוני, קצוץשימורי עוף דל נתרןשימורי עוף דל נתרן24ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל שחור טחון טרימלח גס ופלפל שחור טחון טרי3עלי דפנה יבשיםעלי דפנה יבשים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה שטוחה קצוצה בצפיפותפטרוזיליה שטוחה קצוצה בצפיפות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים או קפואים, על 6 אוזנייםגרעיני תירס טריים או קפואים, על 6 אוזניים6ענפים גדוליםחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)10ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1מיץ לימוןמיץ לימון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה, נבט, וחותכים לפרוסות 1/4 אינץבמיה, נבט, וחותכים לפרוסות 1/4 אינץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2פלפלים אדומים, נבעו, זרע, וחותכים לחתיכות 1/2 אינץפלפלים אדומים, נבעו, זרע, וחותכים לחתיכות 1/2 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש4קילוגרםירכיים עוף ללא עור ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 1/2 אינץירכיים עוף ללא עור ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 1/2 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת3בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ2קילוגרםתפוחי אדמה זהב יוקון, שפשף וחתך לחתיכות 1/2 אינץתפוחי אדמה זהב יוקון, שפשף וחתך לחתיכות 1/2 אינץ2בקבוקים12 אונקיות כל אחד, שיכר חום, כגון ניוקאסל12 אונקיות כל אחד, שיכר חום, כגון ניוקאסל2פחיות28 אונקיות כל אחד, קלופים עגבניות שלמות עם הנוזל שלהם, מרוסק28 אונקיות כל אחד, קלופים עגבניות שלמות עם הנוזל שלהם, מרוסק