קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

תות-Blackberry קיץ קצת

תות-Blackberry קיץ קצת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל קצת קיץ תות-Blackberry. מנה אחת מכילה 296 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו תותים, אוכמניות, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסקוטי. נסו פטל שחור וזנגביל, פטל שחור-אפרסק, ו עוגת יוגורט אוכמניות ולימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
להזמין קומץ של תותים שלמים היפה אוכמניות לציפוי קצת.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
תותיםתותים
2
האל ולחצות את התותים הנותרים, ולזרוק אותם עם הסוכר בקערה בינונית, לכסות עם ניילון לעטוף ולהניח בצד עד שהם מקבלים עסיסי, על 1 שעה. (אם אתה ממהר, להגדיר את הקערה על סיר של מים רותחים במשך כ 5 דקות כדי להאיץ את זה.)
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
סוכרסוכר
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
סירסיר
3
מקציפים את השמנת בקערה צוננת עד שהיא מחזיקה פסגות רכות. מקפלים את סירופ elderflower לתוך הקרם ולשמור מקורר עד מוכן להרכיב את trifle.
מרכיבים שתצטרך
אלדרפלאווראלדרפלאוור
קרםקרם
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
לקרוע או לחתוך את עוגת מזון מלאך לחתיכות 2 אינץ'. פיזור על מחצית העוגה על החלק התחתון של צלחת זעירה או קערת זכוכית ברורה. מצקת חצי פירות יער ומיצי שלהם על גבי העוגה, ולאחר מכן העליון עם חצי קצפת. חזור עם העוגה הנותרת, פירות יער ושמנת כדי לסיים את העוגה.
מרכיבים שתצטרך
עוגת מזון מלאךעוגת מזון מלאך
קצפתקצפת
פירות יערפירות יער
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
קערהקערה
5
מקשטים את החלק העליון של הטריפל עם כל פירות יער שמורים להכניס למקרר במשך 2 עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
6
מגישים מקורר.