קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות9
ציון בריאות11
מגזין

תיבול טאקו

תיבול טאקו
תיבול טאקו הוא מרינדה שמגישה 9. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ-1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 27 קלוריות. תמורת 35 סנט למנה, מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לך בצל, אבקת צ'ילי, אבקת שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-5 דקות. זהו מתכון במחיר סביר מאוד לחובבי האוכל המקסיקני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 55%. תיבול טאקו I, טאקו תבלין I ותבלין טאקו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את כל החומרים. אחסן בכלי אטום במקום קריר ויבש עד שנה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. Cava Mestres Reserva Brut 1312 עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Cava Mestres Reserva Brut 1312
Cava Mestres Reserva Brut 1312
בצבע צהוב קש חיוור עם הדגשות ירוקות גלויות ובועות עדינות ואלגנטיות. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות עזים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים חתוכים. בחיך הוא רענן, חושף איזון נהדר של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתייה.